veilig aangekomen - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu veilig aangekomen - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu

veilig aangekomen

Door: Suzan Zijlstra

17 Juli 2011 | Wit-Rusland, Minsk

Zojuist (9.30 uur) telefonisch bericht gekregen dat de groep om 4 uur vannacht aangekomen is. Alles is goed gegaan(gelukkig!)
Om 12 uur vannacht waren ze in Minsk en van daaruit per schoolbus met een snelheid van ongeveer 60km/uur op weg naar Cholopenichi.
Daar om 4 uur gearriveerd en na zo'n reis eerst maar even lekker op bed.
Het is de bedoeling om 11 uur te ontbijten en verder vandaag even rustig aan te doen.
Morgen gaan ze los. Het is overigens daar één uur later dan hier.

We wachten jullie fax af met jullie 1e verslag.

• 17 Juli 2011 - 15:02

Fam.zijlstra-de Jong:

wat konden wij ze vrijdag mooi uitzwaaien en zijn nu weer blij dat ze goed zijn aan gekomen.
    succes met jullie werk en de groeten.

• 17 Juli 2011 - 18:02

Nerie En Lolkje:

We hopen dat jullie daar zullen genieten van het werk dat jullie verzetten! Succes en we volgen jullie

• 17 Juli 2011 - 21:17

Wim En Cobie Eppenga:

Leuk om in Rotterdam de reis van onze neven Eppenga te volgen,maak er wat van.
    Een hartelijke groet

• 18 Juli 2011 - 10:42

Homme En Margreet:

Mooi dat jullie goed zijn aangekomen. Waarschijnlijk heel veel eerste indrukken. We wensen jullie veel succes met jullie werk daar.

Groetnis uit Heeg van Homme en Margreet.

• 20 Juli 2011 - 19:57

Douwe En Nannie :

Fijn dat jim no oan it wurk gean. Sterkte mei alles en we folgje jim mooi.