dinsdag 26 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu dinsdag 26 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu

Door: Jasper en Hylke

27 Juli 2011 | Wit-Rusland, Minsk

dinsdag 26 juli 2011

De laatste werkdag! Voor velen van ons betekende dit de laatste dingen afmaken en bouwplaatsen schoonmaken en opruimen.

Er is weer een groep naar het huisje in Barki geweest. Zij hebben vandaag de kozijnen en de binnenkant geverfd. Ook is het húske afgebouwd met de planken die in de tuin bij het huisje lagen. Hylke heeft al even het gat van binnen bekeken en hij zag dat het goed was( foto's volgen later).

De bewoonster was erg dankbaar en dat bleek wel, omdat ze van de € 7,50, die ze per maand overhoudt, koekjes en chocolaatjes voor ons gekocht had! Toen we weggingen zwaaide ze ons uit met tranen in de ogen.

Vandaag is ook de keukenvloer gevoegd en schoongemaakt, wat niet onderschat moet worden!

Vanavond hebben we een afscheidsdiner met leraressen van de school.

Mensen , tot vrijdag!

Jasper & Hylke

• 27 Juli 2011 - 13:43

Henri Admiraal:

woensdag 27 juli.

Beste Ruslandgangers,

Wat hebben jullie veel kunnen doen, in toch betrekkelijk korte tijd!
    Ik kan me voorstellen, dat jullie werkzaamheden voor de russen een revolutie is geweest. Gezien zij weinig efficient met hun tijd omgaan!
    Ik hoop dat jullie geen ontwenningsverschijnselen vertonen van de Vodka, wanneer jullie weer thuis zijn! (grapje)
    Nog een fijne afsluiting met jullie gasheren /vrouwen vanavond.
    En een goede thuisreis toegewenst.

groeten, henri admiraal

• 27 Juli 2011 - 14:54

Trienke Postma:

Geweldig wat jullie met zijn allen gedaan hebben .Petje af voor jullie een goede terug reis gewenst en tot gauw Groetjes Willem en Trienke.