maandag 25 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu maandag 25 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu

Door: Hylke en Douwe

26 Juli 2011 | Wit-Rusland, Minsk

maandag 25 juli 2011

Vandaag was onze één na laatste werkdag. Er is vandaag hard gewerkt door iedereen, maar morgen moet er nog veel gebeuren.
In het huisje hebben we de vloer afgemaakt en is er hard gepoetst door de dames. Verder schiet de latrine ook aardig op en zijn de kozijnen en de kast binnen geverfd.
In de keuken hebben Gerard en de jongens een stunt uitgehaald. Ze hebben in één dag de gehele vloer betegeld. En dat terwijl ze werden gehinderd door Jan, die het leuk vond om een waterleiding door te flexen.
Tijdens het behangen had Allard zichzelf bijna achter het behang geplakt. Gelukkig zag Jantsje dit net op tijd, en dus ontdook Allard de grote plakkerige strook.
We zitten nu in de kantine te praten en te kaarten met een bakje chocolademelk van Miranda. Veel inspiratie hebben Douwe en Hylke niet om te schrijven, maar het was een leuke dag.

Omdat we beide geen communicatie-middelen mee hebben, willen we graag de groeten doen aan vrienden en familie (We hopen dat jullie ons nog willen ophalen in Heerenveen).

Groetnis Hylke en Douwe

• 26 Juli 2011 - 07:30

Jelle En Agatha:

mooi dat jim sa goed oan it wurk binne en dat tegelwurk is wol oan de fakman(en) ta fetrouwt as jim tongersdei jun werom komme kin bij us wol efkes neisitte, we patat mei schoarma en bier !!!! mar dat sil wol net lukke .
    mar jim krije der ek wol genoch ....wodka ??? it giet jim goed en oan sjen en super wurk wat jim der dogge succes en in goeie reis werom.

• 26 Juli 2011 - 08:30

Ida En Herman :

Nou Douwe, alle respekt voor het vele
    werk, dat jullie hebben gedaan. Leuke
    en ook aandoenlijke verslagen.
    Maar nu gauw op huis aan, na deze laatste werkdag, We zijn benieuwd naar
    je belevenissen en spreken je gauw.
    Gr. Ida en Herman

• 26 Juli 2011 - 08:39

Oma Visser:

jullie zijn een mooi stel zo bij elkaar veel lol maar er wordt ook serieus gewerkt als ik da zo lees.
    machtig mooi die verslagen zo puur
    zo recht uit de pen.het is net of zitten jullie vlak bij friesland.
    Ik ken wel niet veel van jullie maar toch is het net of ik jullie al jaren ken.
    Hoe is het Allard al wat opgedroogd
    Het behang moet wel op de muur hoor ik kom het je nog wel eens leren!
    Nu dit was mijn verhaal bedankt voor jullie leuke berichtgeving.
    En vooral voor jullie inzet .
    Allemaal gegroet :J. Visser.

• 26 Juli 2011 - 09:53

Pyt, Griet En Rink:

Dag allegear dêr yn Ruslân,

Wat wer in leuke ferhalen, we kinne net wachtsje dat jim de ferhalen sels oan ús fertelle kinne. No de groeten werom....al kinne jim dit no net leaze...enne...we steane wol yn Heerenveen!!! Genietsje foaral noch de leaste dagen mei syn allen fan elkoar en it lân. Geweldich dat jim dit dien ha; COMPLIMENTEN!!!

• 26 Juli 2011 - 10:48

Lisa:

Haha...
    jimme ha it der wol hiel gesellig!!
    Ik mis jimme wol (foaral myn heit en Niels)
    Wy moatte hjir namelik folle ôfwaskje!!
    Mar oars hat mem wol folle te dwaan..
    Suc6 dêr!
    genitsje der noch mar efkes fan nou it noch kin!!

Xx. Fan dyn suske/dochter

• 26 Juli 2011 - 11:15

Jelle:

HAgoeie,
    Sa te hjearen sjit it al aardig op net?
    Ik bin erg beneid om de foto's te sjen.

Soad suc6 der met!
    Groeten.

• 26 Juli 2011 - 15:13

Pake Eppenga:

alle verhalen gelezen en heb respect voor het vele werk dat jullie daar met de groep verzetten. Mooi dat we op afstand de belevenissen mogen mee beleven Voor allen een goede terugreis en voor de Eppies tot ziens a.s. zondag
    Pake

• 26 Juli 2011 - 17:20

Sibbele En Anneke:

Over een paar dagen staan jullie al weer in ons koude kikkerlandje.Na al het mooie werk wat jullie daar met ze,n allen gedaan hebben.
    Het is fantastich om jullie zo te volgen en de verslagen te lezen
    Goeie reis terug en tot ziens
    Gr Sibbele en Anneke

• 27 Juli 2011 - 11:01

Wobbe En Bertine:

Hylke, succes met de laatste klussen en een goede terugreis toegewenst!