dinsdag 19 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu dinsdag 19 juli 2011 - Reisverslag uit Minsk, Wit-Rusland van belarus - WaarBenJij.nu

dinsdag 19 juli 2011

Door: Allard en Marije

21 Juli 2011 | Wit-Rusland, Minsk

dinsdag 19 juli 2011

Na een heerlijke borrel voor het slapen gaan, begon het alweer helemaal te kriebelen om de volgende dag aan de slag te gaan. Na een slaapverhaaltje en 3 tûtten van Niels kropen we ons bed in.
's Ochtends bij het ontbijt was het enthousiasme niet minder. Dit veranderde helaas al snel. De mentaliteit van de Russen werd vandaag toch echt duidelijk voor ons.
De keuken zal vandaag geheel gestuct worden, hier zijn de Russen na de koffie mee begonnen. Na een tijdje kwamen we erachter dat ze zo nu en dan werken i.p.v. zo nu en dan pauzeren, tot grote irritatie van ons!
De keuken is dan ook niet geheel gestuct en lagen onze werkzaamheden stil in de keuken. Zodra de Russen weg waren gingen we ons eigen gang weer. Gelukkig hangt niet alles van de Russen af en zijn we zelf ver gekomen met het ophangen van de schoolborden.

Tineke, Jaike, Jantsje, Wilma, Geeske en Luda( onze 2e moeder die goed voor ons zorgt) zijn naar de plaatselijke supermarkt geweest. Hier stond het spek open en bloot in de hitte buiten. Verder zag het er naar hun verwachting goed uit.

Het weer is hier nog steeds prima. Ook de sfeer is nog steeds super! Er wordt veel gelachen en gedeeld met elkaar!

Allard en Marije.

• 21 Juli 2011 - 08:32

Oma Visser:

Hallo Allard Marije en de rest
    Jullie verslag gelezen en de ergernis van de"( hard) werkende russen kan ik me goed voorstellen.
    Maar jullie pakken het goed op, nu weten jullie ook hoe de mentaliteit daar is.Maar des te harder moeten jullie werken.
    Ik zou zeggen hou de moed er in en dat lukt jullie aardig zo te horen.
    Nog veel succes allemaal.en tot het volgende verslag dank je wel. Oma V.